Det är inte mycket som gör mig vansinnigt arg. Förutom teknik och tekniska prylar som inte fungerar för mig. Då höjs pulsen och venerna i pannan poppar ut som små bäckar. I kombination med en helt inkompetent kundtjänst som skickar en fram och tillbaka och inte vill ta i problemet, ja då är det atombombs varning. Idag är en sån dag jag skulle vilja knyta robansknut på Tele2s kundtjänst och Nokia reklamations "service". Må dom brinna i helvetet.
Efter att ha blivit häcklad en aning för min gamla trogna telefon tog jag det stora steget i slutet av december att komma in i 2000-talet och skaffa en mobil med kamera (ohhh) och mp3 spelare (ahhh). Big misstake. Huge.
Första inlämningen för reparation och "uppdatering av mjukvara" - två veckor efter inköp. Andra inämningen för reparation och "uppdatering av mjukvara" - två månader efter inköp. Tredje gången trasig - en vecka efter andra inlämningen... Och där är vi nu...
Det har tagit mig nästa halva dagen (på jobbet..) att lösa detta och då kommer dödsstöten för att understryka idiotin på Tele2s kundtjänst. Jag faxar över en felbeskrivning och alla detaljer. Jag skriver TYDLIGT att man inte kan ringa till mobilen eftersom högtalaren på något sätt är trasig och folk hör mig inte när jag svarar. Jag lämnar jobbnummer och hemnummer och mailadress. Och vad gör den puckade bruden? Hon ringer på mobilen såklart. Ridå.
Tom Sjöstedt om den långa kärleken till Kent
3 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar