tisdag, juli 8

Mitt liv som jag känner det är över

Med en dramatiskt inledning som den där skulle man kunna tro att jag är döende, eller i alla fall att någon i min närhet är det. Men nej. Så kul ska vi inte ha det.

Jag insåg just att framtiden dragit in mig i sina vassa och lockande klor och att jag från denna dag inte kommer att vara social på ett tag. Nej, jag har inte träffat en kille heller...

Anledningen till mitt ojjande är att jag numera är en ägare av ett torrentprogram på min nya dator och under natten har det laddats ner filmer och serier som om livet hängde på det. Jag inser att detta kommer att få konsekvenser för mig, den svaga och lata människan.

Det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla så att allt jag laddat ner var ok... Tanken på att sjukskriva sig idag slog mig för en nanosekund innan förnuftet tillfälligt fångade in mig igen. Men nu ser en regning sommar helt plötsligt rätt ok ut. För jag har allt jag behöver i min gudsända frälsare från ElGiganten.

I´m so gone you wont see me until christmas...

Inga kommentarer: