måndag, augusti 4

I´m in cliffhanger hell!

Eftersom jag de senaste veckorna i princip varit i radioskugga laddade jag, smart som jag är, ner 2 säsonger av australienskt farmardrama bonaza även kallad McLouds Daughters innan jag åkte upp till Norrland för två veckor sen. Det har varit en redig dos av G´day mate och righto kan jag lova. Väl behövt i alla fall eftersom de flesta kvällar i stugan rundas av vid åttasnåret när två trötta morföräldrar slaggat in... 

Fråga mig inte hur jag gjorde det, men jag har i alla fall hunnit klämma alla avsnitt och till mitt stora förtret så avslutades det med the mother of all cliffhangers. Det har varit få sympatisörer som förstått min frustration, de flesta (tre) var mammor med små barn som kollade när de ammade... jorå, så att de...

Ikväll ska min cliffhangerångest lätta. Då får jag veta vem som dör i den översvämmade bäcken. Är ni inte glada för min skull??

1 kommentar:

L8 sa...

Fantastiskt. Verkligen. Annars kan du göra som jag: Vänta så länge på nästa säsong att du helt glömmer av vad serien handlade om och därmed hinner tappa intresset...