söndag, oktober 12

Produktiv söndag enligt mig

Utöver att klämma fem avsnitt av nya vampyrserien True Blood har jag denna soliga söndag äntligen lyckats rensa ur garderoben på två IKEA-kassar med kläder och plockat ner alla sommarkläder i boxar för vinterförvaring. Det är något lite störande att jag tycker att det är så tillfredsställande att skapa ordnung... Rad efter rad med fint vikta eller koordinerat hängade kläder... Fin skit.

Nu funderar jag på om jag ska våga mig på en till skräckis innan läggdags... 

Hur spenderade du din söndag?  

1 kommentar:

CECILIA sa...

Denna helg har gatt i maleriets tecken och det har varit helt galet trakigt. Min sondag spenderade jag men att mala alla vara dorrar och fodret ovanfor koksskapen, sedan gick jag pa gymet och pa bbq hos N&T. Nu vantar en ganska crazy vecka och lagenheten ser ut som ett bombnedslag, hela koket ar tackt av tidningspapper.