onsdag, februari 18

War & Peace

Hade stridsmunderingen på. Argumenten vässade och klara. Mentalt förberett mig på telefonköer, runtskickande och redo på att få kämpa, slåss och tjaffsa för min rätt till tekniskt nirvana. 

Men det kom av sig. Allt löste sig snabbt och smidigt. Inget snack. Vi löser det. Fatta vad goodwill dom får på att bita av min knoppande ilska så snabbt! Jag hann inte ens börja hyperventilera! 

Allt är inte klar än. Ytterligare härdsmälta kan ske. Another day another teknikkrasch som man bukar säga.

Och Lanmaster (sagt men väsande röst) kommer ändå att sitta i ett evighetslångt mental skärseld hos mig... 

1 kommentar:

Anonym sa...

Andy har kopt en Apple Time Capsule pa 1tb till oss som backar upp vara laptops automatiskt hela tiden. Den funkar aven som en extra extern harddisk. Ganska dyr men vart det, du kan hitta pa eBay for 2000-25000.