tisdag, mars 31

Gallspya

Jag har en mapp med bloggar som heter just Guilty pleasure. I den mappen ligger det länkar till kvalificerad skit, till texter som får mig att vilja skrika ut min irritation och frustration. Jag går in på dessa bloggar och hatar ALLT jag läser. Lite sånt man inte vill erkänna att man slösar sin fritid på att läsa. Du vet vilka jag menar. Du har säkerligen några länkar själv...

Hur som helst. Jag läser ändå. Ingen logik alls. Men jag verkar ju inte ensam om situationen.

Idag hatar jag Blondinbella extra mycket. Jag hatar henne så att det gör ont i mig. Rent och skärt, svart och illaluktande. Hon får mig att vilja lägga mig på golvet och stampa med benen och primalskrika. Sen skulle jag lägga mina fingrar runt hennes hals och strypa henne. Sakta. Medan jag lugnt och leende kollar henne i ögonen. 

För idag suckar och pustar hon för att hon fått städa sin lägenhet själv för att hennes städare är sjuk... Hon är för i helvete 18 år!!!! Hon går fortfarande på gymnasiet!!  OH MY GOD! Jag önskar verkligen att hon skulle tvångsskickas till att bo i en liten rutten etta i Bro och leva och bete sig som en normal unge. Köpa jackor på H&M och inte pälsar. Donken och inte äta ute flera gånger i veckan. Inte bleka tänder, gå på ansiktsbehandlingar och fixa naglarna varje vecka mellan spraytansessionerna. Dricka billig öl och fylla till och ligga med fel kille. Inte som en miniklon mellan Bree Van Der Kamp och Paris Hilton.

Och jag hatar henne för hennes fula Burberryväska och överblekta tänder och för alla plattityder hon spyr ut sig. Jag mår illa av hennes bilder på bloggen. Med sin assistent (!!!) och frisör Bobby vid sin sida. Och by the way. Där har du där en riktigt praktfullt sinnesslö kille. Vem vid sina sinnes fulla bruk gillar att hänga med 18-åringar i hans ålder? Sick.

Jag SKÄMS att jag lagt tid på att hata henne här. Jag skyller det på begynnande PMS. Men Blondinabella är djävulen. 666 is on her ass, lovar!

Inga kommentarer: