lördag, maj 9

Please don't feed the dust bunnies

Problemet med att bo själv är att det alltid är min tur att diska. Och dammsuga. Och damma. Och tvätta fönstren. Och rensa avloppen (kräk). 

Nu skulle man ju kunna tro att det är det enda jag behöver av en man. Vilket naturligtvis inte är sant. Men för dagen är det allt jag kan tänka. Va perfekt allt skulle vara om man va två om skiten.

Sen läser jag Popmorsans ärliga inlägg och nej just ja så kan det ju också vara.

Jag ska kanske gå ifrån min natur och tänka som Joan Rivers:

"Don't cook.  Don't clean.  No man will ever make love to a woman because she waxed the linoleum - "My God, the floor's immaculate.  Lie down, you hot bitch." 

1 kommentar:

CECILIA sa...

Hmm, det enda jag kan säga är att två människor-twice the mess. Så det går liksom på ett ut. Precis som allt annat i livet.