torsdag, februari 12

Gult kort

Det finns få saker gör mig tandgnisslande frustrerad. Teknik (goes without saying) otrevliga busschafförer och att byta frisörer är de största bovarna.

När jag efter många försök äntligen hittade en frisör som inte klippte en som en punkare/hippster/crazy person utan som jag ville, ja då går människan och blir gravid. Två gånger. Upprörande eller hur? 

Så nu har jag en ny. Igen. Men det är inte samma sak och jag sörjer faktiskt min gamla, trots att det gått snart ett år. Vi var ju liksom lite vänner. Det var roligt att gå och bli klippt. Så frågan är nu: Ska jag börja om från början, eller ska jag gå tillbaka till att sitta tyst i frisörstolen och läsa tidningen i 40 min? Nettan (gamla frisören) har ju rekommenderat denna tjej och till och med tagit in personlighetsaspekten i det hela och jag hade höga förväntningar...

... men även om hon gav mig en orgasmisk huvudmassage och var trevlig och så så misslyckades hon mitt luggtest och det är ju det mest avancerade i min frisyr... Hon får en chans till nästa vecka. Men efter det är det sayonara. Man måste välja sina strider har jag hört. Nu håller vi tummarna va?





4 kommentarer:

CECILIA sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
CECILIA sa...

Vad menar du med "hittade"? Gud gav Jesus till människorna, och jag gav dig Nettan.

I feel your pain och önskar dig all lycka.

Jag saknar Nettan varje dag.

(ps: varför i hela friden bloggar du klockan tio över sju på morgonen?)

K sa...

HA! Jag visste att du inte skulle kunna låta bli att kommentera det där ordet... ja ja, duuuuu gav mig Nettan... Tack oh du allsmåktige :-)

Ps: Ibland vaknar man och orkar blogga, ibland inte.

CECILIA sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.